Blossomblue

Sweet Caress - Izzy Stradlin

生命如歌:

枪花乐队除了个性张扬、脾气暴躁的主唱Axl Rose,冷酷理智的天才吉他手slash,还有一位低调文雅、才华横溢的节奏吉他手兼曲作者Izzy Sradlin,91年Izzy Sradlin离开枪花后,乐队也开始从顶峰走向分裂。

Lookin' at the ocean blue
Sittin' thinking' here of you
Cast in light down from the moon
看着广阔大海的蓝色
怀着对你的思念坐在这里
看月光倾泄而下

Sweet caress the ocean blue
Just a stolen moment through
Coldest night the fullest moon
甜蜜的亲吻大海的蓝色
在寒冷的夜里,在一轮满月中
窃取这一瞬间

I can tell you why it happened
Somethings been pullin' me to you
No apologies have been requested
Far beneath a yellow moon
我可以告诉你为什么会这样
那是冥冥之中仿佛有什么牵着你来到我身边
没有任何辩解
远在那黄色的月之下

Feeling out the ocean blue
Felt you coming through and new
Kind of frozen dream of you
试探那大海般的忧郁
感到你向我走来宛若初恋
不过是我那带着几分寒意的梦境

Lookin' on the ocean blue
Sail away and think of you
Sweet caress the ocean blue
看着广阔大海的蓝色
怀着对你的思念扬帆远航
甜蜜的亲吻大海的蓝色

And I know it's not the last time
Somethings been pullin me to you
Tried to hold it back a long time
Far beneath the silver moon
我明白这决不是最后一次
冥冥之中似乎有什么牵着我来到你身边
很长时间我设法挽留这一切
远在那银灰色的月之下

I have seen a million faces
Somethings been pullin' me to you
Like an ocean pulin' me in
Sweet caress the ocean blue
Sweet caress the ocean blue
Sweet caress the ocean blue
我曾见过无数的面孔
可是冥冥之中似乎有什么牵着我来到你身边
就象大海牵着我深入
甜蜜的亲吻大海的蓝色
甜蜜的亲吻大海的蓝色
甜蜜的亲吻如海一般的忧郁

评论
热度(8)

© Blossomblue | Powered by LOFTER